Pages

Subscribe

Saturday, May 2, 2009

Kenapa saya x dapat elaun buku???


Huhuh..tetiba sedeyh hari nihh sbb x dapt duit elaun buku...nama aku tercicir dr senarai tersebut..mengapa?saya pun tatau nak kata sbb i followed all the procedures i think but maybe it wasn't my rejeki..tp seribu lebeyh euro weyhsss..sapa tamau duit banyak tuh kan..wawawawa.tp incik khamis kata kalo namer takder tuh maksudnyer mmg xpat aa..mmg xleh nak wat paa aa..apasai camtuh aku pun tatau..sebab tension xpat duit aku pun bergegas ke Tesco bersama Bazli menghabihkan duit..kehkehehk..dan Bali pun bg tazkirah*motip tetiba tazkirah kan*...dier kata duit banyak pun nnti akan jadi bebanan kepada kita...lagi banyak duit lg banyak beban sbb Allah akan tanya how do we spent the money given to us..takkan nak cakap shopping Topman plak kan..aiseyhh...*Even Saidina Abdul Rahman bin Auf, Sahabat yg dijanjikan Syurga pun melalui titian Siratol Mustaqim dengan cara yg perlahan sbb bebanan harta yang banyak semasa hidup, sedangkan Sahabat nih dah spent banyak harta di Jalan Allah..fisabillilah katanya..kita yg dpt duit seribu nih camna spent??*(yg dlm ** tuh aku yg tambah, bali ckp sket jer)hahaha...maka mendengarkan tazkirah Bali maka hati aku pun yang lara nih pun terhibur sedikit walaupun kemungkinan xpat duit tuh besar menggunung kan...hihihi..*adakah entry ini berbaur jelessy*hahaha

No comments: