Pages

Subscribe

Thursday, October 29, 2009

Masak Lemak Rebung~~~

assalamualaikum wbt..

Arituh aku gi CX Oriental ngan usop pastuh jumpa rebung weyhsss...so aku pun beli aaa..tp aku cam tatau nak masak apa..pastuh pikir2 usop adalah pakar memasak lemak..so leh wat masak lemak rebung...huhuhuhu..

alkisahnyer..semalam usop pun masak ler..sbbkan aku busy sket x dan nak dinner..balek umah pkol 12.30 baru boleh dinner...pastuh bukak2 periuk tgk masak lemak rebung???...OMG..mmg air liur meleleh aaa..haha

tp sbb kan mkn paling last org lain dah kaut suma rebung2 tuh..tinggal sket jer lg...cess korang..hahaha..so aku kaut sampai abiss juger..hihihi...

tp nk habaq nyer..masak lemak usop mmg terbaksss aaa..mmg cukup suma rasa, pedanyer, lemaknyer..perghhh..dah laa makan tgh mlm tyme lapar giler kan..mmg nikmat x terkata aaa..terima kasih kpd usop..kalo korang nak makan masak lemak usop, sila2 laa mai umah kitaorg..hehehe

neway, just nk citer kt korang kepakaran memasak ahli2 umah 63...

Usop - sgt berbakat memasak lemak dan kurma..mmg dlm rumah nih dier jer yg masak dua menu nih..org lain xkan masak dah..hehe

Bazli - dia sgt berbakat memasak nasi ayam..mmg boleh wat jual aaa..kalo korang nk order sila aa..aku bg diskaun..hihihi..and dia juga pakar memasak sambal..mak fendi penah puji sambal dia n siap belajar dr dia lg wat sambal..hehehe

Fendi - fendi mmg terkenal dgn Char Siu nyer..hihihi..tp yg paling fendi pakar adalah Tandoori Payat..haha..mmg Tandoori dia x leh lawan aa..Indian Moon pun kalah..paling terbaksss...hahahah

Kamil - saya paling suka bila kamil masak sayur..sayur2an kamil adalah yg paling sedap dan paling best..kamil juga pandai masak kicap bersama wedges..sedap weyhss..siryess...hihihi

Shedot - akulah yg paling tidak pandai memasak..tiap kali aku nk masak sumthing new, aku bukak youtube or mesra .net..haha..tp aku paling suka masak Tom Yam..sbb sgt senang..hehehe..kepakaran sy adalah memasak Tom Yam sahaja...

itulah rahsia pemakanan sehat umah 63..hehehe..

adioss~~

p/s : escape class cp sbb bangun lambat, tp dan lg update blog..kahakhakha

No comments: