Pages

Subscribe

Saturday, January 9, 2010

Best sangat ker PUISI tuh??



Assalamualaikum wbt...

Aku kan adalah AJK Dapur PUISI 2009 kan...time nk gi jadik ajk dapur tuh aku excited jugak..bukan excited nk join PUISI ker aper..excited nk memasak dan bekerja...and aku selalu x minat sgt pun ngan program2 dan modul2 nih..so bila derang ckp ajk dapur x kkan dpt join langsung program mmg aku x rasa paper laa sbb aku bukan g nk dgr pengisian pun...

Pastuh bekerja laa PUISI kan dan keseronokkan dan keberbaloian menjadi AJK tuh sgt lah terbakss..so lg la x merasa rugi..tp bila dah nk balek nih tetiba terasa ada kerugian sket...bila dah balek jer jumper org tuh jumper org nih suma pakat dok bercerita dan berkata...weyhss best siot PUISI..best giler LDK and skrip2 yg seangkatan dgnnyer..pada masa yg sama pujian terhadap makanan juga melambung..pastuh dok teringt time event tuh derang dok shout..Muslimin KAIZEN!!!!..Muslimat KAIZEN!!!!..and bila imbas 2 kembal tetiba rasa rugi..bukan laa rasa rugi sbb berkorban..rasa rugi terlepas keseronokkan berprogram yg org lain dpt..terasa rugi x mendapat manfaat pengisian PUISI..pastuh aku sorang2 jer kdg2 tetiba dok borak ngan org ramai2, pastuh jerit KAIZEN!!!! sbb stress arituh x dpt jerit sama2 time program arituh, so aku shout laa sorang2 bila dah balek...muahaha..so cam cacat gak aaaa...

haha..so kdg2 stress dgn org kata PUISI BEST laaa.PUISI TERBAKS laa..sbb geram i wasnt part of the program and modul derang yg menarik2 tuh..hehehe..tp apa pun, PUISI mmg terbaksss..next year tamau jadik ajk dah..nk join program jugak..hahaha

ok adios

1 comment:

Muaz Nabil said...

kita p sama2 thn depan shidot. haha. aku thn depan nk p jd peserta. xmau jd ajk walaupun x pernah jd ajk. :D