Pages

Subscribe

Wednesday, May 26, 2010

Nash-id

*Cubalah carik dimana aku berada..haha..*

Assalamualaikum wbt..

Kawan-kawan sekolah rendah uploadkan gambaq2 kt time sekolah rendah dulu..haha..kami-kami mmg sangat cumelsss...sila tgk gambar dibawah ini..sopan santun semuanya bernasyid..tangan tuh yg mahal tuh..zaman skang mana ada org nasyid pegang tangan camtuh lg dah..hahaha..budak2 perempuan siap pakai kain batik lagi..idea saper ntah nih..tp siryessly of kos x igtpun bender alah nih time biler..muahaha..tau-tau dah ada..taun 1995 time tuh darjah berape ntah..hoho..mesti time tuh suara sedap lg sbb tuh cikgu suh nyanyi nasyid..skang suara dah kurang sedap, nyanyi AtapHijau jer..muahaha...

Owh..ini adalah lagu nasyid pebret aku..mendalam maksudnyer..huhu..best2..




Ku Merintih, Aku Menangis,
Ku Meratap, Aku Mengharap,
Ku Meminta Dihidupkan Semula,
Agar Dapat Kembali Ke Dunia Nyata,

Ajal Yang Datang Dibuka Pintu ,
Tiada Siapa Yang Memberi Tahu,
Tiada Siapa Pun Dapat Hindari,
Tiada Siapa Yang Terkecuali,
Lemah Jemari Nafas Terhenti,
Tidak Tergambar Sakitnya Mati,
Cukup sekali Jasadku Untuk Mengulangi,

Jantung Berdenyut Kencang,
Menantikan Malaikat Datang,
Mengigil Ketakutan Gelap Pekat Dipandangan,
Selama Ini Diceritakan x2
Kini Aku Merasakan x2
Dialam Barzakh Jasad Dikebumikan x2

1 comment:

Anonymous said...

hahaha ko yang hujung baju kaler pink tu kan?