Pages

Subscribe

Wednesday, June 9, 2010

Morning Talk..

Assalamualaikum wbt..

Hohoho..selepas beberapa hari selamat sampai di rumah baru leh online..Alhamdulillah..dengan internet yg tiada nyer susah ler juger..dengan anak buah 2 org hero yg riuh rendah satu rumah..dengan anak sepupu yg 3 org hero jugak mmg fenin dibuatnyer..kejap gaduh, kejap nangis, kejap gelak, kejap nak itu, kejap nk ini..haha..tp best wooooooooooooo.....hehehe...

tp kan yg paling kelakarnyer adalah..aku sampai malam sabtu tuh..kire penat2 weng2 balek umah borak2 ngan adik2..pastuh cam borak2 gitu2 jer laa ngan mak dan ayah...then pagi tuh lepas subuh maka depa pun start laa bukak topik perbincangan yg 'best'..haha..

Pagi2 lepas subuh hari pertama balek sampai rumah soalan pertama maka tanya adalah pasai KAHWIN...aduhaii~~~..Standard soalan sama dari taun lepas..hohoho..tanya dah ada calon kerr??Kalau dah ada orang mana??then proceed plak mengkenen2 kan dengan anak sebelah rumah..waduh2..fening sungguh..selalunya ayah diam jaa bila mak cakap pasai kawen..awat tatau pagi tuh dia pun take team ngan mak dok menyerang aku..

Cam baru2 sampai kot dah dibombard dengan soalan kahwen..xdan nk prepare jawapan..kalau tanya lepas sebulan kaaa ok laa jugak..haha..nih dak..ayyooo...aku sure akan menerima soalan yg sama bertubi2 lg selepas ini..sabo jer laaa~~~

Tapi kan, aku siryes terkezut beruk ngan adik aku yg form 2 tuh..Masyaallah..tinggi sungguh..last summer aku balek of kos laa dia rendah dr aku..parasa bahu camtuh..balek nih dia dah lebih tinggi dari aku kot..bru form 2 weyh...the growth hormone really kicks in..early stage of puberty kot..tp awat tatau tinggi sgt..hahaha..nnti aku tunjuk gambaq dia...xpuas ati betol..dah menjadik org pendek dalam keluarga..arghhhhh...so skang nih kire aku adalah no 4. tertinggi selepas abang, ayah dan adik form 2 tuh..huh?? Naseb yg sorang lg tuh masih kementot jer..nnti kalo dah tinggi mesti aku disesarkan..haha..

ok adiosss...


p/s : nk pi pasang streamyx sbb ada promotion...hahaha..celcom nyer broadband dah x suka sbb ada limit2 what ever tuh..tp tgh dok gaduh2 ngan mak sbb dia tamau land line dia yg guna prepaid tuh ditukaq menjadi postpaid..haha..pasang 2 tepon laa nampaknyer..hikhikhik..


No comments: