Pages

Subscribe

Saturday, July 17, 2010

Kesedihan~~

Assalamualaikum wbt...

Aiyyaaaa...nk ceritanya, aku punya laa semangat nk pi kenduri Tupa & Dalila kt Perlis ngan Muaz..dah lama dah plan nih..igtkan kenduri dia tuh 17 Julai...pastuh dah plan..beberapa jam sebelum pi tgk balek rupa2nya 24 Julai..hahaha..lawak gilaaaa rasa..cam bengong sket aaa..hahaha..eh cam bengong banyak...bad planning betui..

Weekend nih jugak ada STAR Old Boys Weekend..mmg nk pi aa sbb last year x pi..mau jumpa member maaa..pastuh, sbb ada kenduri tupa, aku pun cam memilih nk pi kenduri tupa..hahaha...walaupun banyak org kahwen summer nih tp x dapat pergi pun..so aku berazam nk pergi sekurang2nya satu kenduri..tuh yg mangat nk pi tuh..hahaha..

Memandangkan kenduri dah cancel, aku pun cepat2 aaa plan nk drive pi Ipoh..sekali talipon ayah dia kata x leh pi sebab keta dah lama x servis..ayah mmg dah lama suh aku bawak pi servis..tp besa aa aku dilly dally..haha..last2 padan muko sendirik..haha..pastuh nk bawak laa pi servis..Tapi kena servis major laa pulak...paling cepat dalam 4 jam siap..mak aih..pkui berapa aku nk sampai ipoh kalo camnih..

Akak aku balek, igt nk pinjam keta dia, pastuh dia kata keta dia pun x servis..tapi dia kata kalo aku berani nek laaa..dia x berani nak jamin..hahaha..aku pun hurmmm cam sedikit was2..pastuh aku tanya mak..

"Mak rasa risau dak adik nak pi nih?"...

Mak pun kata

" Rasa risau dan berdebar-debar.Rasa x senang "

Walaupun mak aku selalu risau semua benda, tp aku ikut kata hati mak laaaaaa..jadinya cancellah...

Kuciwa dan kesedihan sbb x dpt pergi OBW jumpa member2 lama..hohoho..Mak pun kata, len kali nk pi mana2 plan laa awai2..servis keta semua siap2..nih selalu sgt suka buat last minit..

Belajar berorganisasi bagai nak rak, benda simple pun x leh handle..hahahaha..adeh laaa..

Insyaallah ada himak disebaliknya..Insyaallah tahun depan pulak...

No comments: