Pages

Subscribe

Friday, July 30, 2010

Macam Baik!!!

Assalamualaikum wbt...

Tgh tunggu flight nk balek kedah esok pg, pastuh duduk2 laa kt kerusi..pastuh ada mak cik dok sebelah nih, dr Tawau nk gi genting esok pagi..sembang2 laa kejap, pastuh dia tinggalkan bag dia, cakap nk gi makan KFC kt situ...hurmmm..

Aku dalam hati berkata, mak cik nih selamba jer percaya kt org n tinggal beg camtuh jer...hahaha....

Pastuh agak lama mak cik tuh balek..dia cakap laa td dia dok sembang ngan pompuan nih..dia cerita laa dialog mereka..

Teman Sembang : Mak CIk x bawak barang ker pergi genting?
Mak Cik : Mesti lah bawak
Teman Sembang : Mana?
Mak Cik : Tuh ada ngan adik tuh..(refer kepada aku yg sedang menjaga bag mak cik)
Teman Sembang : Mak Cik percaya ker org KL nih??
Mak Cik : Mak Cik tgk muka adik tuh baik jer.....

*terus aku blushing*....hahaha...mujur mak cik tuh x igt muka aku cam penyangak ker, penyamun ker..hohohoho..

Aku bukan org KL kan..so muka boleh dipercayai aaa...hahaha..

2 comments:

Anonymous said...

"Aku bukan org KL kan..so muka boleh dipercayai aaa...hahaha.."

haa..lepas ni sejarah siri menyerang shedot berulang jugak kang sbb racist dgn org kl plakk.. hehe!

redhuans said...

hahahahaha...uih..bahye nih..tp tuh statement Teman Sembang tuh..bukan statement saya...heheh..yg racist Teman Sembang tuh..sy hanya membuat kesimpulan..