Pages

Subscribe

Thursday, April 23, 2009

Saya Kener Puasa Menyanyi Seminggu


huhuhu...keeping away oneself from food and water is much easier than staying away from singing..haiyooo..hihi..since fendi's parents and little bother are here, i am determined to not 'publicly' showcase my 'Bak Buluh Perindu' voice to them in any way...wawawa..of kosss i am ashamed if they hear me singing in my room or bathroom kan..hahaha..dah la sora x sedap, melalak satu umah plak..kehekeh..for the sake of self respect and honour and honouring the guests i will endure the hardship(hard kerr?)..wakaka..tp aku dah posa dr menyanyi selama 20jam lebeyh dah weyh(clap2)...haha..tuh pun naseb tido..haha..td nyanyi dalam hati jer sbb malu..kakaka..camaner nak bertahan seminggu nih..lama lg dateline nak berbuka puasa nih..nnti bukak posa dr menyanyi akan aku melalak satu umah utk melepas gian..siap la korang sumer ahli2 umah 63..kahakahakh...caiyok2..hihih

btw welcome to the63 to Fendi's parents and lil brother...hihih..

3 comments:

di mana janji manismu said...

hahaha...
lets laugh at him 2gether...heheeeheeee

naxerul said...

teringat kat kmb ko nyanyi sorang2 dalam bilik lagu siti sambil buat falseto ngan gaya2 cam siti...gelekan tangan ko yg lemah gemalai..hahahahaha..pas2 aku, tupa, ayee zharif dok ngintai sambil ketawa dalam hati...and aku jugak bawak handphone and record gaya ko sambil nyanyi dalam bilik tu..lepas tu kitorang tak tahan ketawa pas2 kantoi ngan ko!!hahahahahahahahahaha.....rindu2..

redhuans said...

hahahaha..aku pun teringat gak zaman2 aku menyanyi dengan penuh perasaan dan menghiburkan rakyat2 blok c dulu..kahkahka..tuh la korg slalu dok mengintai aku nyanyi..pastuh kalo aku nak nyanyi jer aku kener tutup tingkap tuh rapat2 supaya tiada stalker dr fan2 yg fanatik seperti korang..hahaha..tp senanye time kantoi ngan korang tuh aku malu x ingat nyer..hahaha..hihihi..so moral of the story jgn aaa intai2 aku tyme nyanyi ok...kahkah