Pages

Subscribe

Friday, May 1, 2009

kenapa oh kenapa???



kenapa hati saya tidak tenang utk study...adakah sbb saya period..??..very unlikely...

Sudah lebih 2 bulan sy tidak berasa sebegini...

Kenapa saya tiada mood utk study sejak semalam lg..adakah saya seteresss atau malas??

kenapa saya melakukan dosa??adakah sebab setan ataupun nafsu??

kenapa saya kena jadi imam??adakah sebab saya lelaki atau saya islam??

kenapa saya kena periksa??adakah sebab nak lulus atau nak cemerlang??

kenapa saya semangat terlebih??adakah sebab saya gedikss atau saya memang begitu atau saya deviate attention??

kenapa saya terlalu memikirkan sesuatu??adakah saya pemikir atau pendusta??

kenapa oh kenapa???haihhhh...
why oh why???
porque oh porque???

adakah saya mengalami syndrome peperiksaan ???oh tidakkk....

No comments: