Pages

Subscribe

Friday, August 21, 2009

adik saya memang klaka 2



hahahaha...adik saya sorang lagi juga sgt klaka..muahaha..nih yg bongsu nih..dia ini kalo suruh baca buku mmg dia wat derkkk jer..padahal nk exam UPSR bulan depan nih...tiap ari keja dia main jaa..balek sekolah pi men ngan kawan, pastuh balek sambung men PS..kalo ada hormwork wat homework sket..and that's it..no extra effort..pastuh semalam aku ckp kt dia.."Ujek, nih last time ujek leh men PS..pas nih Bawan nak simpan sampi habih peksa..." Dia ngan wat muka selambanyer, cabut semua wayar PS tuh and bawak masuk PS dalam bilik and tidoq sambil berpelukan bersama PS itu sbb takut aku simpan..wahaha..pastuh bangun pagi arinih demam..so x sentuh2 lagi laa PS dia..haha..macam2 perangai sungguh adik2 aku nih..tp yg pasti aku akan sembunyi kan PS tuh before balik Cork..xleh ckp kt mak aku jugak kat mana..sbb mak aku tuh kalo adik aku teriak nak men, dia pun lembut hati laa bagi main..sia2 jaa usaha aku nk suh dia study..haha..kesimpulannya..anak bongsu mmg manja..haha

1 comment:

Faruqi said...

dhuan, mane ade adik bongsu manje... Ko baru amik sample adik ko je, mane cukup nk buat kesimpulan... keh3.. gua xmanje pn...