Pages

Subscribe

Tuesday, August 18, 2009

Siput~~~~~~Seduttttttt~~~~~

Assalamualaikum wbt..

Akhirnya setelah excited semalaman utk keluar bersama amir hazwan, akhirnya hari ini pun tiba..wahaha..apa lg bila dah jumpa..bergossip laa jawabnya..hihihi..shopping2 skek

tp kan yg tensi nyer td, aku masuk kedai Kappa nih..mmg boutik original laa kan..brg2 dia mmg beratus2 laaa..aku saja2 laa usha sweater kt situ..pastuh tokey kedai itu terus berkata kepadaku

Tauke :"ini baju harga dia 2 ratus lebih ooo.."..katanya sambil menuding kearah sweater di tgnku

Redhuan : "OOOOOO..yang murah sket ada..?"

Tauke : "ini semua harga sama jaaa.."

Redhuan : "OOO..nak test ni boleyhh"..kataku ign mencuba sweater td

Tauke : "ini harga dia 2 ratus lebih ooo..mau beli kaa"

Redhuan : Diskaun laaa

Tauke : "OOO ini harga dia 2 ratus lebih ooo...mau beli ka"

Tauke : "semua baju mahai2"katanya menyambung lagi, seolah2 menghalau..

aku yg nak test baju td pun ter turn off...aku nih mmg nmpak muka miskin sgt kah?? sampai dia nak halau2 aku dr kedai tuh..aku nak test pun dia dok ckp baju tuh mahal..dan mmg cara tokey cina tuh td mmg memandang rendah kepada ku..cesss...aku nk try pun x kasik..cetttt punya toke..bukan rugi pun kalo aku test..kot2 aku berkenan, haaa amik ko dpt banyak jualan arinih..

hahaha...pastuh balek bergossip2an dengan mak aku pulak..mak aku suka bercerita pasal keadaan sekeliling..kiranya update secara langsung laa pasal perkembangan sekitar Kuala Nerang nih..wahahah..pastuh cerita org ni sakit apa, org tu sakit apa..pastuh tanya aku pulak apsal dia sakit camtuh...aku mcm erkkkk..tiada jawapan..haha..banyak sgt sakitnya, Breast Cancer laa, Diebetes laaa, rabun yg dah jadi buta laaa, kanser rahim laa..semua jenis penyakit laa mak aku dok cerita org kt taman aku nih ada..aku kata kt mak aku, ishhh org taman nih mmg kuat sakit sungguh..hahaha

tp yg paling bes arinih, dpt makan siput bendang...org kampung mak ayah aku panggil "kechorr"..haha..pg td sebelum pi Aloq Setaq mak aku suh pi Pekan Nat beli udang dan aku pun terserempak laa dengan siput..lantas aku membeli dgn secepat mungkin..pastuh aku beli pucuk ubi sket..pastuh balek mak aku masak lemak siput bersama pucuk ubi..fuyyyoooo...mmg terbaeksss aaaa...aku mmg dok teringin nk makan siput lama dah..last week aku dah beli sebenaqnya..tp esok nya tuh aku nk kena pi KL (Unifair)..pastuh bila aku balek lusanya tuh, siput2 tuh dah mati..aku mmg berkabung laa atas kematian sia2 siput2 tersebut sebelum aku sempat menjamahnya..hahaha..

overall, i had a verry good day utk mengisi kebuhsanan hidupku..thankss amir and thankss mak..hihiihihi..

No comments: