Pages

Subscribe

Sunday, October 11, 2009

Shedot Super Sunday : Kerana Diri Mu

Assalamualaikum wbt...

it was a very great weekend i think for me...after a hell week of mental and emotional trouble..hehe..trouble ker?? yesterday, me shazip n adi went to west cork..and it was awsome..we met jac, shu wen n others on the way when we stopped to take photos..haha..i'll upload the pics later..and i drove the car back from west cork cause shazip was tired..pertama kali kot kt ireland nih drive jauh2..haha..and aku ngan cool nyer almost caused us to be hit by a trailer..wakakaka..alhamdulillah selamat jer..tp aku bawak keta mmg x tgk papan tanda aa..naseb bek adi yg ckp belok kanan, belok kiri..haha..

then pegi open house first year...great food really..hehehe ..thanks first years..

arinih, sunday org berehat, i did some work yg tergendala sbb kemalasan dan kemurungan ku sebelum2 ini..hehe..dah wat sket2 kejer..and then pegi tebas lawn umah fairuz..dpt makan free...yeayyy..pastuh gi gathering 3rd year kt umah nad..nad masak sedap..nasik kerabu..tiap2 tahun dr first year lg nad mesti masak nasik kerabu...and i liked it a lot...hikhikhik..tq nad..ko kener masak nasik kerabu tiap2 taun tau..heheh...mmg makan free jer laa arinih..hehe

owh btw..X Factor dah start semalam..after a long thought i decided not to follow the show this year..huhuhu..hahaha...sbb malas nnti tiap2 weekend kener tunggu tgk and it takes a lot of time and sedangkan 3rd year nih sedeket busy..study haremmm tidok lg..dah laa nak kener angkut tv nek dlm bilik pastu nk kena simpan dlm store balek sbb nnti org dtg check lesen kener saman plak kan..hehe..so nnti aku tunggu sapa menang then tgk jer laa..tp aku dpt rasakan taun nih cam x best..sbb selalu dia selang seli kebestan dia..haha..aku pasti x menyesal ketinggalan x factor taun nih..hehe..lagi satu nnti kalo pebret aku kuar mesti aku emo2..padahal x der pekdah pun aku nk emo kan..haha..so to avoid stupid things like that better not to watch..hihihihi..bek aku study anaest setelah diperbodohkan oleh consultant arituh kan..heheh..

tp kan, taun lepas nyer winner tuh Alexandre tuh siap nyanyi lagu Halleluyah lagi...kirenye cam lagu nasyid omputih laa..bila lg AF ngan 1 in a million nk wat lagu nasyid bg winner dia...hahaha...

thanks to my friends i laughed a lot today and feel so much better..never thought lawak lame will make me feel this good..haha...terasa lebih bersemangat utk menempuh minggu hadapan dgn lebih semangat dan ketabahan..amin...dulu senangnyer nak hidup seminggu dengan ceria dan suka dan gembira..sekarang nak ada satu hari yg betul2 ceria dan gembira dalam seminggu pun susah gila..haiyyooo...kener berusaha lebih nih..chaiyok2...

ok utk minggu nih kita layan lagu dari siti nurhaliza nih..aku selama dok dgr lagu nih dok igt lagu cinta..rupa2nya lagu ketuhanan..mmg gagal laa mentafsir lirik..hohoho..lagu ini sgt bagus utk didengari dan dihayati di saat2 sukar seperti sekarang..hehe..tp aku tau jer aku post lg mcm2 pun bukan org dgr jer..korang x dgr aku dgr sendirik jer..hahah




Kerana Dirimu - Siti Nurhaliza

Aku sekarang
Adalah bahagian dari masa lalu ku
Aku pernah pergi
Meninggalkan diri Mu jauh
Melupakan Mu…

Tapi lihatlah…
Diriku rapuh…
Tanpa diri Mu tiada ertiku
Hebatnya Engkau
Tak sedetikpun
Pernah Kau meninggalkan diriku,
Kusedari…

Kerana Diri Mu
Kumampu berdiri tegak
Walau seberat apa pun
Beban dihadapakan ku kini

Kerana cintaMu
Ku mampu berjalan tenang
Sesulit bagaimanapun jalan
Yang ku lalui nanti

Pasti hanya diriMu
Kaulah segalanya
Ku jaga selalu, satu cintaMu

No comments: