Pages

Subscribe

Tuesday, August 11, 2009

Adik saya mmg klaka~~~

inilah adik saya yg klaka itu..kecik-kecik dia putih, malangnya bila dah besar dah hitam belegam..wahahaha...sapa suh men panas..padan muka...haha




aku sampai skang belom boleh menerima kenyataan..adik aku yg form 1 yg dok kt Saina tuh, tiap-tiap hari telepon umah mengamuk..ingat kan benda apa..rupanya mengamuk sbb nak KREKO..dia suh aku beli Kreko hantaq kt dia kt sekolah..sbb kan aku rasa permintaannya sgt x masuk akal maka aku pun x ambil pusing..tp tiap2 hari dia call..sehari bapa kali ntah dok mintak Kreko dia..klaka laa budak nih..mentang2 umah dekat ngan sekolah..selamba kodok mintak Kreko pastuh suh pi hantaq plak kt dia..mmg lemak btui perangai..nak jaa aku sekeh kepala..dah tuh arituh nak sabun pun suh mak aku hantaq kan..bukan nya xleh nk tunggu hari outing pi beli..outing sah2 laa balek rumah..hari jumaat pun balek rumah..haiyyoooo...pening kepala...penat jaa dok asrama penuh...budak2 asrama zaman sekarang memang manja...ish ish..aku dulu mak aku pi setaun sekali jaa..tuh pun nak amek barang tyme last day...hahaha...

2 comments:

MARIANA said...

kahhh...kah..nasib baik hg jadik drebar ngan org suruhannn....hahha...tulung beli kreko kat aku gakkk laaa..kat sini tak dakkk...

rumah murah said...

bdk2 asrama zmn skrg mmg sgt la byk lemak~