Pages

Subscribe

Friday, August 27, 2010

Painting


Assalamualaikum wbt....

Skang kan pindah rumah baru, pastuh dalam bilik nih ada laa salmari lama yg dah buruk laaa...tp condition dia bg lagi..cuma rupernyer huduh sket..

Pastuh Usop plak campakkan satu lg almari buruk dari bilik dia kat bilik aku..so i have a pair of old wardrobe dalam bilik yang bilik masuk jer bilik rasa sakit mata sebab huduh..

So arituh beli laa cat putih nk cat semula almari tuh..hehe..inilah hasilnya..cantik x?? Siryess cantik kot..haha..

Terasa cam nk praktikkan ilmu yang dibelajar dalam Kemahiran Hidup time sekolah..Tetiba rasa nak jadik cikgu Kemahiran Hidup jer..haha..


Sebelum
Tadaaaa..Selepas

Sebenarnyer, wat entry nih nk promote kat korang..kalau korang memerlukan tenaga pakar utk mengecat perabot2 buruk korang, sila laah contact saya..haha..kene charge aa..haha..kehkeh..banyak plak masa aku nk jadik tukang cat kan..

Adios



1 comment:

Anonymous said...

perhhh...cantik gilosss...awat tak habaq hg pandai cat...kalu tak aku bwk hg p cat kelas aku kat sekolahh..hahah