Pages

Subscribe

Sunday, October 10, 2010

Shedot Super Sunday : Mirwana

Assalamualaikum wbt...

Hari nih seharian dok dengar dua buah lagu nih jer..*owh btw, aku ada habit yang kalau dgr lagu, aku akan dgr satu-satu lagu tuh mmg sampai aku jemu and akan ulang-ulang-ulang sampai jemu..Usop n Fendi dah faham dah...hehe...Nasib laa sapa yang kahwin ngan aku nnti..:)* Then teringat owh hari nih hari ahad..dah lama x wat super sunday..heeheehee..

Dua-dua adalah lagu Mirwana Featuring Fiq and Hujan..Cool x?? COoool weyh lagu-lagu nih..hehe..Tetiba Mirwana sepertinya dah bertukar dari artis nasyid jadik Boyband..then duet ngan artis-artis Rock..*menapaki langkah Faizal Tahir kah*..adala Pros & Cons nyer kan..Seems like they compromise their nashid element too much in the song..mungkin terikut-ikut ngan muzik Indonesia kot..Banyak lagu-lagu Indonesia yang bergenre camnih..tapi aku suka aa..kalau org minat nasyid mirwana sure rasa cam derang dah berubah aaa..td tgk jap lagu hikmah kembara yg ada faizal tahir tuh..haha..muka innocent jer sorang-sorang..skang dah rock suma dah..haha..



*Baju yg Mirwana pakai dalam dua-dua video klip nih cam baju sama plak..haha..tp style laa pulak jaket derang..Topman pun x jual nih..hehe*

No comments: